تعبیر خواب ب

تعبیر خواب حرف ب

بسته پستی

آنلی بیتون مى‏گوید:

۱ـ گرفتن بستة پستی در خواب ، نشانة ناخوشنودی از وضع مساعد زندگی است . و بازگشتن فردی عزیز از سفر .

۲ـ حمل کردن بستة پستی در خواب ، علامت کار کردن روی موضوعی مطلوب است .

۳ـ اگر در خواب بستة پستی از دستتان بیفتد ، نشانة آن است که در معامله ای شکست خواهید خورد .

اچ میلر مى‏گوید:

اگر در خواب بسته‏اى به شما برسد که درون آن خالى باشد، نشان‏دهنده‏ى آن است که در انجام یکى از کارهایتان دچار مشکل مى‏شوید. اگر در خواب ببینید که بسته‏ى پستى، طلایى به دست شما مى‏رسد، نشانه‏ى آن است که به موقعیت‏هاى اجتماعى بالایى خواهید رسید. 

بسته بندی

این‌ خواب‌ نیز، مثل‌ تمام‌ خواب‌ها، می‌تواندمعانی‌ و تعابیر متعدد و گوناگونی‌ داشته‌ باشد. اگردر خواب‌ در حال‌ جمع‌ آوری‌ وسایل‌ خودتان‌ (به‌منظور اسباب‌ کشی‌ یا هر دلیل‌ دیگر) بودید، به‌احتمال‌ زیاد نگران‌ تغییر و تحولات‌ مهم‌ وبنیادینی‌ هستید که‌ در زندگی‌ روزمره‌تان‌ رخ‌می‌دهند. در غیر این‌ صورت‌، ضمیرناخودآگاهتان‌ در حال‌ سازمان‌ دهی‌ و رها کردن‌«بار و بنه‌« عاطفی‌ احساسی‌ است‌. برخی‌ ازمعبران‌ معتقدند که‌ مشاهده‌ این‌ گونه‌ خوابها،صرفا، به‌ منزله‌ اشاره‌ای‌ از ضمیر ناخودآگاهتان‌بدین‌ مضمون‌ است‌، شما درگیر فعالیت‌های‌ زیادو متعددی‌ هستید که‌ احتمالا لازم‌ است‌ برخی‌ ازآنها را جمع‌ آوری‌ کرده‌ و رهایشان‌ نمایید.

لوک اویتنهاو می گوید :

بسته بندی کردن : کوچ کشی

آنلی بیتون مى‏گوید:

اگر در خواب ببینید که چیزى را بسته‏بندى مى‏کنید، نشانه‏ى تغییر و تحولات در زندگى است. اگر در خواب چیزى را بسته‏بندى شده ببینید، به این معنى است که به زودى به مسافرت‏هایى خواهید رفت که تجربه‏هاى زیادى به دست مى‏آورید.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

اشیائی را بوسیله نخ بسته بندی می کنید : سلامتی شما به خطر می افتد .

اعضاء خانواده چیزهایی را بسته بندی می کنند : پول

یک بسته بندی کاغذ دیواری : نگرانیها باعث کاهش وزن شما خواهندشد.

کارگران در حال بسته بندی کردن : شانس در کار.

بسته

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب یک بسته : یک دعوت مهم در آینده نزدیک از شما خواهد شد .

یک بسته کاه : اوقات سختی را خواهید گذارند .

یک بسته توتون : اطلاعات اشتباه به شما می دهند که نباید باعث آشفتگی شما شوند .

یک بسته لباس : خبرهای خوش

یک عده در حال حمل بسته هایی : خواستةهایی شما بزودی برآورده می شود

یکنفردر حال حمل بسته هایی : یک دوست به شما هدیه ای خواهد داد.

یکنفربه شما بسته ای می دهد : این شخص فکرهایی درسر دارد.

بستنی

آنلی بیتون مى‏گوید:

۱ـ خوردن بستنی در خواب ، نشانة آن است که در به ثمر رساندن مسئولیتهایی که به دوش گرفته اید موفق خواهید شد .

۲ـ اگر خواب ببینید بچه ها مشغول خوردن بستنی هستند ، نشانة آن است که به طور غیرقابل باوری به سعادت و شادمانی دست می یابید .

۳ـ اگر دختری خواب ببیند در حضور دیگران بستنی خود را به زمین می اندازد ، نشانة آن است که به خاطر نامهربانی با دیگران به وضع دردآوری گرفتار خواهد شد .

۴ـ خوردن بستنی ترش در خواب ، نشانة آن است که شادمانی شما با اندوهی به پایان می رسد .

۵ـ اگر خواب ببینید بستنی شما آب می شود ، علامت آن است که پیش از آنکه به لذت دلخواه دست یابید ، بازار آن لذت کساد می شود .

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

شما بستنی می خورید : شانس

بستنی میخرید : خطری در روابط اجتماعی .

فرزندانتان بستنی می خورند : در سلامتی کامل بسر خواهید برد .

دشمنان شما بستنی می خورند : آنها یک دورة فقر و بدبختی را خواهند گذارند .

بستن

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

یک کتاب را می بندید : یک راز برای شما فاش میشود .

چیزهای سنگینی را با بند می بندید : یک گرفتاری با وزارت دادگستری در پیش دارید .

دو تکه چوب را بهم می بندید : خبرهای غم انگیز

یک قسمت از بدن شما با بند بسته شده : ناکامی

شما را با طناب بسته اند : موانع بسیار بر سر راهتان پدیدار می شود .

دیگران را با طناب بسته اند : دردسرها شما را کلافه خواهند کرد .

اشخاصی شما را با طناب می بندند : دریک دام می افتید .

شما دیگران را با طناب می بندید : پریشانی و ضرر مالی .

بستر

محمدبن سیرین گوید:

بستر در خواب زن است و نیک و بد آن تعلق به زن دارد. اگر بیند که بستری خرید یا بستر را بدل یا از آن بستر به بستر دیگر شد، دلیل که زن دیگر خواهد و زن نخستین را طلاق دهد. اگر بیند که بستر از حال خود متغیر شد، دلیل که زن او از حالی به حال دیگر گردد. اگر بیند که بستر وی بستر دیگر شده است، بهتر از قبل یا کمتر از آن، دلیل که زنی بخواهد و زن نخستین را طلاق دهد. اگر بیند که بستر خویش را بفروخت یا در نوشت، دلیل است که زن خود را طلاق دد و یا از او غائب گردد و یا از ایشان یکی بمیرد.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر کسی خود را بر بستر مجهول بیند، دلیل که به قدر و قیمت آن او را زیانی رسد. اگر بیند که بستر وی بر تختی مجهول گسترده بود و بر آن نشسته بود، دلیل که بزرگی و منزلت یابد و دشمنان را قهر کند.

جابرمغربی گوید:

که بستر درخواب ولایت و تن آسائی بود. اگر بیند که بستر را از خانه بیرون انداخت و بعد از آن به خانه آورد، دلیل که میان او و زن طلاق رجعی افتد. اگر خویشتن را به سه چهار بستر، هر یکی افتاده بیند، دلیل که به شماره هر بستری زنی نتوانست آورد، دلیل که زنش رنجور شود و از آن رنج خلاصی نیابد. اگر خویش را بر بستر نرم گسترده بیند که خفته بود، دلیل که آن سال بر وی مبارک گردد. اگر بیند که بستر او از پشم آکنده بود، دلیل که زن توانگر خواهد. اگر بیند که بستر او دریده بود یا سوخته است، دلیل که اجل او نزدیک آمده باشد و عیالش را دین و دیانت و شرم نباشد. اگر بیند که بستر او ابریشمین بود با بستر کرباسین بدل کرد، دلیل که زن فاسقه را از دست بداده و زن ستوده بخواهد. اگر در خواب بیند که بستر او را موش سوراخ کرده بود، دلیل است که میان زن او و کسی ناسزا معاملتی اتفاق افتد و به فساد رضا دهد. اگر بسترش درهوا معلق بود، دلیل که بستر او در جایگاهی بلند گسترده شود و شغل او بالا گیرد و دولت یابد. اگر بیند ک بستر وی از هوا به زمین افتاد، دلیل که زنش بیمار شود و عاقبت شفا یابد.

حضرت دانیال گوید:

اگر بستر خود را سبز بیند، دلیل که زنی خواهد دیندار و پارسا. اگر بستر خود را سرخ بیند. دلیل که زن او بدخو و ناسازگار شود. اگر بیندکه بسترش کهنه است و نو شده، دلیل که زنش از خلق بد به خلق نیک بازگردد. اگر بیند بستر او سبز بود سرخ شد، دلیل که زن وی از صلاح به فساد مایل شود. اگر به خلاف این بود، از فساد به صلاح بازآید. اگر بیند بستر او سرخ بود، سفید شد یا زرد شد، دلیل که زنش از گناه توبه کند و بیمار شود، چنانکه بیم مرگ بود. اگر بیند بستر او نو است و در زیر خود گسترده بود و بالش ها نهاده بود، دلیل کند که زن کند یا کنیزک خرد. اگر دید بر بستر خویش بالش ها نهاده، دلیل بر خادمان کند. اگر بیند بستر به جای مجهول است،دلیل که زمینی بخرد و در آن کشاورزی کند و معبران گفته اند: میراث یابد. اگر بیند بر بستر خفته، دلیل که راحت و آسانی یابد. اگر بیند بستری داشته و بر هوا بر روی آن خفته است، دلیل است که به سبب زن جاه و بزرگی یابد. اگر بیند بسترش دریده است، دلیل که زنش نابکار است. معبران گفته اند: زنش بمیرد. اگر بیند آتش در بستر او افتاده و بسوخت، دلیل که زن را طلاق دهد یا بمیرد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن بستر در خواب بر چهاروجه است،

اول: زن

.دوم: کنیزک.

سوم: ولایت.

چهارم: معیشت و منفعت و تن آسائی

بستان افروز

محمد بن سیرین گوید:

بستان افروز در خواب دیدن، شادی است، لکن بدین بد است. اگر بیند که بستان افروز فرا گرفت یا کسی بدو داد، دلیل بر خرمی و شادی است. اگر بیند بستان افروز به کسی داد، دلیل که او را خرم کند.

ابراهیم کرمانی گوید:

بستان افروز چون به وقت خود بیند مهتری است و بعضی از معبران گویند: زن بازرگان توانگر است، با جمال و خوش طبع. اگر دید که بستان افروز در خواب در جایگاه خویش می شود، دلیل که وی را با بازرگانی دوستی و مصاحبت افتد. اگر بیند از زمین برکند، دلیل که از صحبت مردی جدا شود.

بست

محمد بن سیرین گوید:

اگر به خواب بیند که بست می خورد یا بست دارد، به قدر آن غم و اندوه خورد. اگر بدید که بست به کسی داد یا فروخت، دلیل که از وی به آن کس غم و اندوه رسد.

جابر مغربی گوید:

اگر بیند که بست داشت و از خانه بیرون ریخت یا به کسی بخشید و هیچ از آن نخورد، دلیل که از غم برهد و از آن خلاص یابد.

بساط

بدان که بساط در خواب شادروان بود. اگر بیند که بساطی بگسترد وبر وی نشست، دلیل بود که روزی بر وی فراخ شود و عمرش دراز بود.

جابرمغربی گوید:

اگر بیند که بساط پاکیزه و نو داشت و بزرگ فراخ، دلیل که نعمت و مال او بسیار شود، خاصه که گسترده بیند. اگر بیند بساط خویش بفروخت یا به کسی بخشید، دلیل که در مال او نقصان شود. اگر بدید که بساط او بسوخت، دلیل که روزی بر وی بسته گردد و حالش بد شود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن بساط در خواب، چون بزرگ و نو بود، بر شش وجه بود.

اول: عز و جاه.

دوم: بزرگی و رفعت.

سوم: مرتبت.

چهارم: مال.

پنجم: عمر دراز.

ششم: ثنا به قدر بزرگی آن.

اگر ببیند فروشنده بساط قیمت آن را گرفت ، تعبیرش بر خلاف موارد بالا است.

بزغاله

یوسف نبی علیه السلام گوید:

دیدن کشتن بزغاله غم و اندوه باشد

 

آنلی بیتون مى‏گوید:

دیدن بزغاله در خواب ، نشانة آن است که در کسب لذتهای دنیوی افراط می کنید و احتمالاً انسانی خوش قلب را اندوهگین خواهید ساخت .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: